среда, 11 ноября 2015 г.

Модуль 9


У  модулі  ми розглянули, як  планувати свою роботу для того, щоб учні стали більш самоспрямованими у навчанні, а також як врахувати особливості учнів з різними типами сприйняття.  Для цього необхідно переходити  до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації завдань, їх диференціації  і з боку учнів, і з боку вчителя. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості, домогтися того, щоб учні розуміли, що навчання необхідне їм та повинне бути спрямованим на себе, свій саморозвиток, а також розуміти, що для досягнення високого рівня засвоєння важлива активна робота.
 
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий